26 Şubat 2014 Çarşamba

Elektronik sigara kullanıcılarının sağlık yorumları

Elektronik sigara kullanan kişilerin sağlık üzerine yorumlarını hiç bir değişiklik yapmadan olduğu gibi paylaşıyorum.

Sevgiler

Aylin
 -------------------------------------
T..N
tam 4 ay önce 1 aydır geçmeyen öksürük şikayetiyle gittiğim doktor ciğerlerimin çok kötü durumda olduğunu, bronşitin artık kronikleşmeye başladığını ve sigarayı bırakırsam koah hastalığından kurtulma oranımın %50 olduğunu söyleyerek benim sigaradan koparak e-sigaraya başlamama neden olmuştu. 4 aydır son derece rahatım, 42 yaşındayım ve 25 yıldır ortalama 1 paket içerdim. Bugün tekrar aynı doktora kontrole gittim ve sigarayı bıraktığımı söyledim. Ciğerlerimi dinledi ve çok iyi olduğunu söyledi, ben gene röntgen çekmeyecekmisiniz deyince e bakalım bari diyerek röntgen de çektirdim. Röntgeni inceleyince ciğerlerimde bariz bir iyileşme olduğunu, 5-6 seneden önce eski haline gelemeyeceğini ancak gidişatın şu an tamamen normal olduğunu söyledi. Ben bu arada e-sigara kullandığımı söylemedim ki doktor ister istemez tarafsız yorum yapsın diye ve istediğimi de öğrendiğimi düşünüyorum. Sizler de bu tür deneyimlerinizi paylaşırsanız bu konuda tereddütü olan arkadaşlara faydalı olabiliriz diye düşünüyorum.

-----------------------------------------------------

G...k
Esigaraya gectiktek sonra tat ve koku duyum normale dondu, merdiven cikarken daha rahat cikiyorum, nefes alisim rahatlamis durumda. Tek yasadigim sorun bazi likitlerden kaynaklanan bogaz ve agiz yaralari. Pg ve aromadan ve likit kalitesinden kaynaklaniyor sanirim. Aroma secerken dikkat etmeye calisiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder