10 Şubat 2014 Pazartesi

Genç arkadaşlara hitaben..

Bu yazımı özellikle genç arkadaşlara yazıyorum ve kendilerini çevreme eklememeye özen gösterdiğimi belirtmeliyim...Çünkü özendirici olmak istemem...

Peki bu durumda ben neden elektronik sigara kullandığımı kısaca genç arkadaşlara özetleyeyim...

Hani vardırya sigara içenler pek bir havalı görünülür diye bir düşünce, büyüklerin yaptığı gibi bir şeyi yaptığımız için kendimizi büyümüş hissederiz...O zaman için muhteşem gizli durumlar..bugün için yapılmış en büyük hatalar...15'lerinde 20 'lerinde hiç bir şey anlamıyorsun ki ben spor yapmayı da çok seven bir gençtim. Öncelikle spor hayatım son buldu neden mi sigara içtiğim zaman koşularda başarım düşmeğe başladı,voley bolu bırakmak zorunda kaldım..sonra spor olmasada olur dedim.(iyi ....yedim ).Zaman ilerledikçe sigara tüketimim arttı ve bir çok yaşamsal organımda sıkıntı başladı ki özellikle akciğerlerimde....Zaman zaman nefes daralması yaşadığım için sınıftan dışarıya çıkmak veya pencerenden kafamı dışarı uzatmak zorunda kalırdım, eh aileye söyleyemem sigara içiyorum...ne diyeyim salaktım ve devam ettim ....Öyle bir zaman geldi ki çok kötü kokma durumları...Sevgili muhabbeti..ama vazgeçemedim diyorum ya tam bir salak...

Yaş 30'lara geldi ki ben ergenlik dönemimde dahi bu kadar sivilce ve iğrençlikle karşılaşmamıştım..Yaşınız ilerlediğinde kırışıklık veya cilt sorunu yaşamak , sağlık sorunları ile hayatınızı zora sokmak istemiyorsanız hiççç sigaraya bulaşmayın; çünkü o size bulaştımı kolay kolay yakanızı bırakmıyor..Elektronik sigarada kötünün biraz daha iyisi ..o da sigaradan kurtulmak istediğim için bir araçtan öte değil ki artık esigarayı da bitirmeyi düşünüyorum.

Hayat sizin keşke dememek için bir kaç adım ötesini hesaplayın ve boşuna bendeninize zarar vermeyin..Şuan da bu yazıklarımdan feyz almıyorsanız 30 ları geçince anımsayacağınız kesin..şimdiden geçmiş olsun diyeyim...Yaş ilerleyince sağlık daha önemli oluyormuş kıssadan hisse :)

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder