18 Şubat 2014 Salı

Esigarada Moda Oldu!

Elektronik sigarada moda oldu ya hadi hayırlı olsun..Dün demo hazırladığım hanım'ın arkadaşı elimde elips c'yi görünce pek bir ilgilendi ondada gümüş hariç diğer renkleri varmış..meğer sosyal fenomen olmuşta haberim yokmuş.

Çeşit çeşit esigarası varmış bazen gideceğe yere göre, bazende keyfine göre yanında taşıyormuş. Pek bir ilgi odağı oluyormuş esigara ile.. bak şimdi...Hayda!!!!....Ne garip insanlarınız sırf ilgi çekmek için elektronik sigara alınıp kullanılır mı! Bir tane olur veya iki tane ehhh onuda arada kullanırsın ama her yere göre veya kıyafete görede olmaz ki canım. Neyse bana fazla abartılı geldi..Acaba desemiydim evet bende de bir çok elektronik sigara modeli var, hatta blog tutuyorum ama senin gibi aa bakın esigaralarıma demiyorum..ayrıca kıyafetlerime de uymuyorlar, pembe bir elektronik sigara ile gezdiğimi düşünemiyorum bile..Yakında görgüsüz zenginler zenginliklerini altın kakmalı esigaralar ile göstermeğe başlarsa şaşırmayacağım.

Gösteriş budalılığına tahammülüm yok sanırım..

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder