6 Şubat 2014 Perşembe

Likitlerle Oyun :)

Bazı akşamlar bitik oluyorum ...ne yapsam diye düşünüyorum..Kitap okumayı sevsem de her akşam olmuyor..veya bir şeyler üretmek..Bazen elektronik sigaralarımla oynuyorum :ona diğerini takıyorum, söküyorum içine bakıyorum vs...Küçük çocuklar oyuncakları kırıp içine bakmayı severya ben hala yapıyorum:) vazgeçilmez bir alışkanlık..nasıl çalışıyor, nasıl yapılır...vs..kimini çözüyorum ki mi muallakta kalıyor..Belki de teorik yönüm daha iyidir..Bilmiyorum, amaç mutlu olmaksa keyif aldığın şeylerle ilgilenmek güzel bir olay.

Dün de öyle bir akşamdı. Başladım likitleri deneyip, karıştırmaya...İrlanda rüyası tek başına harika iken hafif kapuçino ile karıştırınca bambaşka bir lezzete dönüşüyormuş...denemeden bilemezsin bazıları da tam bir kabus oldu..Mesela çilek aroması ile çikolatayı karıştırmayın beklediğiniz gibi çıkmaya bilir..ama elmayı, tarçın likiti ile karıştırabilir içine hafif vanilya ilave edebilirsiniz...Biraz yemek tarifi gibi oldu ama herkes güzel yemek yapabilir herkes aşçı olabilir animasyonundaki Ratatouille (Ratatuy) gibi olduğumu hissetim. Mutfakta olmasam da çalışma masamdaki likitlerde başarılı olduğumu söyleyebilirim hiç yoktan benim için :)

Sevgiler

Aylin







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder