3 Şubat 2014 Pazartesi

Pipo mu, esigara mı :)

Bu hafta sonu çok eğlendik ...her zaman ki gibi arkadaşlarla bir araya geldik..Arkadaşlardan biri pipoya başladım esigara ile uğraşamıyorum artık dedi biz de gayri ihtiyari şaşırdık ki bizi esigara ile tanıştıran kişiydi :) ..Hatta bir ton laf ettik, ne gerek var şimdi gene tütün içmeğe vs.. diye İnsan eline alınca fark ediyor ama uzaktan bakınca aynı pipo gibi gözüküyor.. ver bakayım derken aklıma geldi esigaratamamda görmüştüm bu modeli ..ama uyuzluğuna vermedi biliyor ki inceledik mi anlayacağız...Eh artık esigara uzmanı ilan bile edildim uzaktan anlayabildiğim için.. :) ehh benim kadar bu sitelerde gezseler diğerleri de çakardı davayı ..Biraz argo oldu ama olsun..Arada bir günlük konuşma şekli de iyi gidiyor..Siz siz olun kanmayın..İşte fotoğrafı ......


Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder