31 Ocak 2014 Cuma

Kızdırdın beni!

Arkadaşıma hediye ettiğim ego 900mah vv batayayı afiyetle öldürmüş, üsttüne üstlük bana dandik mal hediye etmişsin deme gafletine düştü..Yahu nasıl kullanıyorsunuz anlamıyorum. Oku! sana yazıyorum....Bir de elektronik sigara kullanımını mı öğreteceğim bilemedim..Yahu bu kadar hor kullanırsan alet ne yapsın, nihayetinde elektronik ...Niye ben kullandığımda sorun yaşamıyorum..İlk elektronik sigaram ve ego bataryam hariç bir sıkıntı ile karşılaşmadım...Ego bataryada ki de fabrikasyon hattasıydı ve firma değiştirmişti...

Ara ara şikayet okuyorum yahu el insaf esigara, normal sigara gibi değil ki sinirlenip tak diye sert bir nefes çekesin..yaparsında devamlı böyle kullanırsan elbetteki bozulur..Alış veriş yaptığım iki firma temsilcisi, hatta ilk araştırmalarımda okuduğum yabancı forumlarda da aynı şey belirtilmişti ..." aman sigara gibi sert nefesler çekmeyin, uzun ve sakin olsun, elektronik sigara uyum ister.." Kullandıkça mantığını kavrıyor insan...Atomizere, buharlaştırması için zaman tanımak gerekiyor yoksa birden nefes çekersen likitte akar, ağzına da gelir, bataryan da atomizerin de bozulur..Eh ben ne diyeyim..Çokta ucuz değiller hadi yenisini alalım diyorsun ama parana yazık.. cihaza mok atacağına kullanımına bak, ne kadar doğru yaptığını kontrol et, sen kusursuz kullanıyorsan elbetteki cihazda sorun vardır..Ama bunu demeden önce mutlaka nasıl kullanman gerektiği hakkında bilgi al.

Off bazen harbi ruh sıkıyorsunuz ...araştırmak okumak bu kadar mı zor..Yazıyorum işte okuyun bari..Anladın beni değil mi!? Bundan böyle sana hediye falan yok, önce teşekkür et sonra ne icab ediyorsa söyle ...Kızdırdın beni ..

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder