15 Ocak 2014 Çarşamba

Uzun Ömürlü Atomizer mi Dediniz!? Daha ötesi yok herhalde :)

Heyoo, Güney'de yaşamak ne güzel bir şeymiş!....Annemleri ziyaret falan derken İzmirin havası ile Güneyin havası arasında dağlar kadar fark oluyor..Grip olmasaydım denize bile girebilirdim....İnsan burada nasıl üşür anlayamıyorum ama annemlere sorsan çok soğuk. Ehh işte! şehirden köye inince insanın ciğerleri de,  bünyesi de bayram ediyor ki soğuk falan hissedilmiyor:)

Annemleri ziyaret edip esigaraları ile ne yaptıklarına bakmadan olmuyor..Bu arada Ovale ve annemi tebrik ediyorum .Herhalde elips i anneme alalı 4-5 ay oldu ve daha atomizer ünitesini değiştirmemiş..Püfür Püfür tütüyor...Çok şaşırdım normal ömürleri 30 gün civarı, kullanıma göre değişir falan diyorlardı ama 4 ay da uzun bir süre değil mi?! Şaştım valla....Demek annemde düzgün kullanmış bravo ne diyebilirim ki..
Ben elips c kullanırken 45 günde bir buharlaştırıcı kafası değiştiriyordum...Hımm..Eh kendi hakkımıda yemeyeyim...Bu arada bazı atomizer kafalarımda yeşilimsi bir madde oluşmuş..oksitlenme gibi bir durumdan oluşuyormuş..sizinde başınıza geldi ise Kaynar suya atıp biraz bekletin sonra kuru peçeteye alın tertemiz oluyorlar ve uzun süre kullanabiliyorsunuz.Aynı işlemi ömrü tükendi diye kenara attığınız atomizer kafaları içinde uygulayabilirsiniz..Sadece bir kaç gün kurumaya bırakın ve biraz sabırlı olun :)

Elips'in şu videosunu çok beğendim ve sizlerle de paylaşmak istedim.


Sevgiler     

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder