29 Ocak 2014 Çarşamba

Ayrıntı mı! daha ötesi yok..

Bazılarınızın bildiği gibi düğün, parti vs..organizasyonları yapıyorum..Mesleğim ne kadar eğlenceli, keyifli gözükse de inanın gözüktüğü gibi değil bazı günler sabahalara kadar ayakta kalmanız partinin bitmesini beklemeniz gerekmekte...Ev sahibinin istekleri, en küçük aksaklık vs. önceden öngörüp tedarikli olmak icab etmekte..Detaylar bu iş için çok önemlidir..

Normalde işimden bahsetmem ama bu değenilmesi gerekilen bir konu...Dün akşam ki kokteyl prolonge da misafirlerden biri öyle bir homurdandı mecburen sıkıntısının ne olduğunu öğrenmeye gittim meğer beyefendi eroll elektronik sigara kullanıyormuş ve atomizer / buharlaştırıcı kafası miyadını doldurmuş işin kötü yanı davete gelmeden önce değiştirmiş ve gayri ihtiyarı yedek almamış..Off böyle bir ortamda esigarasız kalmak, sigaraya mecburi dönüş olabilir..

Bu tarz uzun geceler için mutlaka yanımda ego c  ve şarj ünitesi yanımda olur..tüm yedeklerim ve likitlerim çantada durur ki sonradan uğraşmayayım..Neyse şansımız varmış ego c atomizer kafası ile eroll'un ki uyumlu olduğundan beyefendiye bir atomizer kafası takdim ettim.. Elimdeki kiti gören adamcağız neye uğradığını şaşırdı. Bir müddet esigarası ile keyif yaptıktan sonra yanıma gelip uzunca bu konu hakkında görüştük..

Mutlaka tedarikli olmak gerekli bu nedenle Ovaleni kişisel şarj ünitelerini beğeniyorum özellikle ego c nin ki cüzdan gibi bir çok şey içine aldığı gibi taşıması da kolay oluyor.

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder