24 Ocak 2014 Cuma

Başlık bulamadım "evic'ten mutfak bıçağına kadar.."

Bugün de evic diyeceğim hemde buharlaştırıcı/ atomizer bazında...Evic 'in önemli özellikliği her türlü atomizer ünitesi ile kullanılabilinir olması...isterseniz cartomizer, ister clearomizer, isterseniz de kartuş/tanklı sistemler ile..

İstediğiniz ohm (dirençli) atomizer başlığı ile uyum sağlıyor voltaj ve watt seviye ayarı ile istediğiniz kalitede verim alabiliyorsunuz. Ben bu cihazı çok beğeniyor ve kullanışlı buluyorum....Arkadaşım geçen esigaratamam dan almaya çalışmış ama stokta kalmamış gelecekmiş vs..demek benim gibi beğeneni çokve buyerde gerçekten uygun fiyata satıyor..

Elektronik sigara olayı bence çok başarılı çünkü gerçekten işe yarıyor sadece belli kaidelere uymak gerekiyor ..Neden bu cihazlara bu denli tepki veriliyor ve karalanıyor anlıyorum ama anlamlandıramıyorum...Herşeye de yasak gelmez ki kardeşim bizler yetişkin bireyleriz ve kendi kararlarımızı kendimiz verebiliyoruz..Ne oluyor böyle saçma sapan bir sistem içinde ilerliyoruz..

O zaman bıcağıda yasak edin en çok suç teşkil eden alettir...Sigara binlerce insanın ölümüne neden oluyor..Özellikle kırsal bölgelerde adamlar kafasına esince silah sıkıyor veya küçük çocuklar av tüfekleri ile geziyor...Sizene benim elektronik sigaramdan veya internete girmemden...

Sağlık Baknalığı onaylamamışmış..Yahu bizim Sağlık Bakanlığımız değil mi Çernobilde çayda bir şey yok diye içen veya tarihi geçmiş aşıları piyasaya süren ...ne bilim ben, ben mi yanlış düşünüyorum..Hangi hükümet olursa olsun bir koltuk sevdasıdır almış gidiyor..Ülke menfaati kimsenin umrunda değil anladığım budur.

Vatandaşının sağlığını düşünüyorsan sistemi her yönden geliştirmelisin, herkes eşit olarak sağlık hizmeti alabilmeli...Doktorlar yakana yapışmalı muayeneye gelecektiniz gelmediniz diye tıpkı Avrupada olduğu gibi..İthal doktora ne gerek var ayrıca bizim gençlerimizin, doktorlarımızın suyumu çıktı..İthal edeceğine eğitime gönder bilgi edinsin öğrensin ve gelip öğretip, uygulasın..
İnancı gereği başını kapatanda doktor olsun açık olanda da nedir bu birbirmizi yemek ..yeterki mesleklerinin gereğini yapsınlar yeter..Tamam sustum konuşmuyorum..

Sevgiler
Aylin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder