28 Ocak 2014 Salı

Atomizerlerin Ohm (direnç) Hakkında

Sağlıklıyım falan derken kafam atomizer/buharlaştırıcıların ohm'larına takıldı...Bir kaç deneyi kendimce yapmış olsamda henüz tam olarak anlamış değilim.

Genel olarak esigara ile gelen buharlaştırıcı/atomizerler 2.2-2.5 ohm arasında ve her daim ilk aldığınız atomizerler çok daha uzun dayanıyor..Arada bir 1.8 ohm kullanıyorum..Aralarındaki fark buhar yoğunluğu olduğu kadar ,aroma tadının da baskınlığı ..Genel olarak deyinecek olursam buhar yoğunluğu aynı zamanda likitin içinde bulunan vg oranına da bağlı, boğaza vurumu yapan nikotin ve pg denilen madde..
Protank'ım ve delirium69 atomizer kafası 1.8 ohm

Şimdi benim tercihim 2.4 ohm ama 1.8 ohm kullandığımda daha yüksek verim alıyorum..Düşük dirençlilerdeki en büyük sorun pilin şarjını yüsek direnç'e oranla daha çok kullanması ve aynı zamanda atomizerin ömrünün kısalması....

Ya aroma tadından biraz feragat etmek gerekiyor veyahutta atomizer kafalarını daha sık değiştirmeyi göze almak..Tercih sizin , ikisinide kullandığım için çok sorun yaşamıyorum...Özellikle dışarı falan çıkacaksam yüksek dirençli atomizerli clearomizerımı alıyorum,olurda yanık tat alıp değiştirmem gerekirse diye de düşük ohm değerindekileri evde veya ofiste kullanıyorum.

Sevgiler

Aylin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder