27 Ocak 2014 Pazartesi

Doktor elektronik sigara kullandığımı öğrenince...

Herkese günaydın ve iyi haftalar....Cuma günü kendimi o kadar yorgun ve bezgin hissetim ki sormayın..Bir öksürük bir öksürük baktım olacak gibi değil, koştum doktora..Tabi doktora elektronik sigara kullandığımı da belirtmek zorunda kaldım. Meğer kendisi de esigara sempatizanıymış ve hevesini gizlemeğe çalışsa da fark etmemek mümkün değildi..Kendisinin de konu ile ilgili olarak küçük araştırmalar, testler yaptığını söyledi..Devamlı kullanmamak kaydı ile kaliteli atomizer ve likit kullanıldığında sigarayı bırakmak için çok doğru ve etkili bir yöntem olduğunu belirtti...Tabi benide potansiyel denek olarak gördü :) uzun zaman kullanan biri olarak küçük bir check-up'tan geçirdi...sayesinde ciğerlerimin çok sağlam olduğunu ve kan değerlerim de herhangi zararlı bir etkenin görülmediğini aynı zamanda değerlerimi ortalamnın üstünde buldu...Vay beee iyimişim :)

Bu vesile ile elektronik sigara kullandığımda bahsettikleri gibi ciğerlerimin su toplamadığını veya her hangi bir iz bırakmadığını, sigaradan çok daha zararlı olmadığını kesinleştirmiş oldum..Eminim doktor bey  benim gibi denekler üzerinde epey bir uğraş verecektir, versinde! Çünkü insanların sigaradan kurtulması için doğru yol elektronik sigaradan geçiyorsa bu bilinmeli ve toplum geneline sağlık ürünü olarak da yayılmalı diye düşünüyorum..ve test sonuçlarıma, doktorun yorumlarına da bakara doğru yolda olduğuma inanıyor ve basında çıkan herşeye inanmamak gerektiğini de birebir tekrar görüyorum..

Sigarasız günleriniz olsun.

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder