9 Ocak 2014 Perşembe

Pozitif Bir Gün Mü Dediniz!? :) Teşekkür Ederim.

Herkese Günaydın...

Mahmut Bey'in sayesinde güne daha bir pozitif başladım ..

Az evvel Mahmut Bey'in bir mesajını gördüm ve Ovale Elçi Kodunuzu kullanarak alış veriş yaptığınıı yazmıştı...Uzun zamandır kontrol etmediğim için hemen bir bakayım dedim. Bu Ovale pek bir bereketli geldi :) Çünkü Mahmut Bey' in yanında başka kişilerinde Elçi kodumu kullanarak elektronik sigara sahibi olduklarını gördüm...Mahmut Bey'in yanında Hande Hanım, Şevket Bey ve Abdullah Bey'e de teşekkürlerimi sunarım....Hem kendilerine hemde bana faydası dokunan bu sistemi kuran Ovale Türkiye ekibine de ....75 euro yu geçeli çok olmuş haberim yok bu üçüncü hesaptan çekişim olacak :)

Kazançtan ziyade bana en çok keyif  veren yazdıklarımın bir şekilde okunuyor olması.....Güzel bir his ve bu hissi bana yaşattığınız içinde ayrıca teşekkür etmem gerekir.

Aslında bugün kü konum atomizer sistemleri ve elektronik sigara kombinasyonları üzerine olacaktı ama şuan ...sadece blog'umu okuyan, paylaşan, yorum bırakan, .... herkese teşekkür etmek istiyorum..
Huzur, mutluluk ve sağlık ile çevrelenen bir yaşamımız olsun.

Sevgiler

Aylin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder