8 Ocak 2014 Çarşamba

Elektronik Sigara Kombinasyonu :)


Bu aralar elektronik sigara kombinasyonları yapmaya başladım ....elinizde ego veya 510 girişli atomizerlere uygun bataryanız varsa..bir çok yeni tasarımlar elde etmeniz mümkün..Elimde olan bataryalarla uyumlu değişik atomizer üniteleri ile yepyeni modeller oluştu..esigaratamam'ın %50 indirimli kampanyasından aldığım 900mA geçişli (şarj olurken kullanılabilinir) bataryam ile delirium mini protank'ı kullandım ve hem görünüşü hem de içimi muhteşem oldu...Nerdeyse evic gibi bir modele dönüştü tabi ki hiç bir zaman bir evic olmayacak ama kendi çapında iyi olduğunu söyleyebilirim...

Evic demişken evic'e rakip olarak gördükleri Provari'yi pek beğenmediğimi ve daha "çok fırın ekmek yemesi" gerektiğini düşünüyorum..Açıkçası Provari almadım ama geçenler de arkadaşımdan tüm yorumları aldım ve bende denedim ikimizinde ilk dediği evic kadar kullanışlı olmadığıydı..Evic menülerinin rahat kullanımı ile ünlü ve çok fonksiyonlu.

Bu fikirler her daim değişebilir. Elektronik sigara'nın da modası oldu ama bana göre bir çok eski model yeni modellere göre kat be kat iyi.

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder