19 Eylül 2013 Perşembe

Elektronik Sigara Araştırmaları - 2


E.Ö'nün Sonu E.S 'nın Başlangıcı

Bu fiyat karmaşasına da tam anlam veremedim...Google babaya elektronik sigara yazdığımda en çok göz önüne çıkan modele baktım Ego Ce4-C5-C6 ... neyse anladım ki bu ürünlerin isimlerindeki farklılık atomizer denilen kısmından kaynaklıymış..İyi dedim en üst modeli olsun diye düşündüm fiyatları makul 50 TL den başlıyor 80 TL ye kadar çıkıyor...

Aralarından biraz daha pahallı ve daha güven uyandıran bir siteden alışverişimi yaparak ce6 sahibi oldum, zaten likitler ucuz 10 ml si 10 TL civarında...Satın aldım ama aldığıma dair bir bilgi yok sadece kredi kartımdan paranın çekildiği gözüküyor, dolayısı  site üstünden telefon numaramı bıraktım. Bir kaç gün sonra aradılar ve kargoya verildiğini söylediler..Ah elim kırılsada sipariş vermeseydim, ama iş işten geçti bir kere..Neyse ürün elime ulaşınca herşeyi unuttup başa sardım aldı bir heyecan, hemen likitimi koydum bastım düğmeye ...Yok! bana mısın demiyor, iki kurcaladım..baktım olmuyor, aldığım yere gene telefon numaramı bıraktım, bu sefer daha çabuk aradılar, durumu anlattım ama karşımdaki benden beter en sonunda biraz kurcalayın dedi ehh dedim ...açtım, taktım en sonunda çalıştı. Bir nefes aldım "yok dedim olmaz böyle, nasıl iğrenç bir tat "boğazım yandı.. O an anladım ki yanık tadı dedikleri şey buymuş. Gene firma ile iletişime geçtim "göndereyim bakın dedim" olmaz dediler ...Ehh çattık mı şimdi!? Güya en güvenilir siteyi bulmuştum, ucuz etin yahnisi oldu bu durum. Bu arada bu ürün nasıl kullanılır diye de iyice araştırdım..Her ne denedim ise kar etmedi..Fitilini bile değiştirdim bu arada wick deniliyormuş.. gene sonuç kötüydü ...En sonunda CE6 yı bir köşeye attım. O kadar kötü bir tercihte bulumuşum ki sigarayı mı bırakacağım, yoksa tamirat mı yapacağım anlamadım ;yok wick değiştir bilmem ne yap.. Bu durum bana biraz fazla geldi..Teknoloji dediğin alırsın ve kullanırsın; bin kere değiştir tak, et  ile olmaz.

Herşeye rağmen elektronik sigara mantığını beğendiğim için aramalara devam ettim. Bu noktada doğru model ve firmayı bulmak şart ...bir kaçı ile yazıştım , telefonla konuştum, aralarından bir tanesi hem ürün olarak, hemde iletişim olarak beğenimi kazandı. En önemlilerinden biri de bu modelelerde ip değiştir, bilmem ne yap gibi uğraşları yok. Neyse,  içlerinden en beğendiğimi yine üst model matığı ile elips c olarak seçtim, fiyat olarak biraz tuzluydu 120 euro, az para değil. Ödeme yapar yapmaz ödemeniz alındı mesajı geldi ..Ohh yahu, bir şekilde bildirimde bulunuyorlar diye içimden geçirdiğimi anımsıyorum, neyse kargo iki gün içinde elime ulaştı tabi gene bir heyecan bir heyecan...açtım paketi ooo cirlop gibi, tasarım güzel , kalitelide gözüyor..Başladım parçaları birleştirmeğe ama eminde olamadığım için gene Ovale nin sitesinden sordum, hemen bilgi verdiler ve beraber montajını yaptık..sonra nasıl tutacağımı, nasıl nefes çekmem gerektiğini, nikotin oranları hakkında detaylı bir görüşme yaptıktan sonra teşekkürlerimi sundum ve hizmet dediğin böyle olur diye de kendilerine belirttim.  Enterans gelen diğer bir şeyde yazıştığım kişi bir hanımdı adını şuan anımsayamıyacağım ama bir kadın olarak başka bir kadını böyle bir sektörde görmek hoşuma gitti.

Elips c ile tanışmamı bir sonraki yazımda paylaşacağım. Aslında Elips c den sonra diye başlık atsaymışım daha güzel olurmuş :) E.S (elips c den sonra) ertesin yarın..

Hepimiz için güzel bir gün olması dileği ile Sevgiyle Kalın.

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder