23 Eylül 2013 Pazartesi

Elektronik Sigara Araştırmaları - 4 - Ovale elips C


Ovale Elips C ve Likitler Hakkında ki Görüşlerim

Yeni bir haftaya merhaba derken haftasonunu, sonbaharın nimeti olan nezle ile geçirdikten sonra biraz hırpalanmış bir şekilde karşınızdayım :) söz verdiğim gibi gerçek anlamda elips c ile başlayan elektronik sigara maceramdan anegdotlarla tekrardan sizlerleyim:

İki paket ve üstü sigara içtiğim için bana önerinen nikotin oranı 16 mg oldu ve özellikle ilk haftalarda tütün aromalı likitleri kullanmamı tavsiye ettikleri için hemen elips c kitimin yanında Klasik Black Old adlı likitinde siparişini vermiştim. "Gerçektende içim dolgunluğu olan bir likit. Bence buhar yoğunluğu , tadı ve boğaza vurumu muhteşem, açıkçası Ovale olarak beğenmediğim bir likit yok Krem Karamel hariç hemen hemen hepsini denemiş bulunmaktayım...." ilk hafta boğazımda oluşan gıcıklanma gibi hissiyatı da atlattıktan sonra hayat normale döndü ve gerçektende sigara almaz, içmez olmanın keyfine varmanın farkındalığı ile yaşamıma devam ediyorum.

Ovale elips c yi anlatacak olursam ,alışılmıştan biraz farklı bir forma sahip,  herşeyden önce eliptik, kibar bir yapısı var,  ve ilk kullandığım  ego CE4, CE6  serilerinden hem şekil itibari ile hemde parça olarak çok farklı ; ağızlık, kartuş, atomizer kafası , atomizer kilidi ve 350 mAh'lık pilden oluşuyor. Pil kullanım süresi yaklaşık 3-4 saat aralıksız performans sağlıyor, ve kitin içinde yedekli ürün olmasının avantajını biliyorum çünkü biri şarjdayken diğerini kullanma kolaylığı ile nikotin krizine girmeden yedek eletronik sigaranızı aktif hale getirebiliyorsunuz. Bir de şarja takılıyken de elips c yi kullanabiliyorsunuz ama bu benim cep telefonu da dahil pek tercih ettiğim bir durum değil.  Tabiki pili özel yapılmış, çift korumalı sisteme dayalı ve voltaj düşüklüğünde kendini kapatma özelliği var yani patlama ihmali yok, siz ateşe yaklaştırmadığınız müddetçe.

Bir tek sıkıntı var ki bu da çok önemli olmasada bahsetmem gereken bir durum led düğmesine basılı nefes çekip bıraktığınızda içerde bir miktar buhar kalıyor ve soğuyup ağızlık içinde birikme yapabiliyor şayet kartuş dolumunda aradabir  ağızlığın içini kurularsanız bu  durum da ortadan kalkıyor. Herkesin başka ürünlerde yaşadığı akıtma olayını yaşamıyorsunuz ki dediklerine göre sızıntıya karşı geliştirdikleri özel kartuş sistemleri ile hava akımının dengeli olmasını sağlayarak likitin dışarı çıkmasına engel olmuşlar ki bunu da kullandıkça anlayabiliyorsunuz.
Herhalde herkes benim gibi  hergün müşteri hizmetleri ile irtibata geçse eminim bu işlerin piri olur.Her sıkıntımda üşenmedim ve sordum, onlarda üşenmedi ve anlattılar ayrıca önerdikleri herşeyde  haklıda çıktılar. Bu da firmada çalışanların ürünlerinin güçlü ve zayıf noktalarını bildiklerini, olaya  ne kadar hakim  olduklarının göstergesidir... Benim ki biraz bilgi hırsızlığı oluyor ama hiç yoktan bu bilgilerin bir çoğunu müşteri hizmetlerinden öğrendiğimi belirtiyorum ama uygulama tamamı ile bana ait :)

Bu arada likitlerin yoğunluğu yani kıvamı da önemli, bir kaç farklı likiti denemem neticesinde ortaya çıkan durum; daha akışkan olan likitlerin hangi elektronik sigarayı kullanırsanız kullanın sızıntı yaptığıdır.  Şuana kadar likitin akışkanlığı açısından bana göre en uygun markalar Ovale, Natura, Johnson's Creek ve DKS olmuştur.. Ama en çok Ovale ve Natura marka likitleri beğendimi de belirtmeliyim.

Likit demişken Ovale nin likit analiz "http://www.youtube.com/watch?v=KrEwdd4MDjc" videosunu seyrettim ve likitlerin içinde sadece pg veya vg var demenin yanlış olduğuna karar verdim. Ovale firmasının müşterilerine verdiği bilgiler karşısında ne kullandığımı biliyor olmak içimi rahatlatıyor. Ürünlerine o kadar güveniyorlar ki içinde bulunan formaldehit, asetaldehit gibi maddelerin olduğunu ve doğal ürünlerde bulundukları miktara oranla likitlerin bu maddeleri daha az içerdiğini açık ve net olarak söylemesi bu firmaya olan güvenimi yazılarımdan da anlaşıldığı gibi arttırmıştır.
Başka markaların likitlerine veya web sitelerine baktığınızda bu tarz bilgilendirici paylaşımlar bulamazsınız içinde ne olduğunu bilmeksizin alır kullanırsınız ;ürünün ismi, ve fiyatından başka bir bilgi vermezler..

Sonuç olarak Sağlığınız için sadece güvendiğiniz firmaların ürünleri ni tercih etmenizi tavsiye ederim.

E.S bölümünde başka bir ürünü incelemek üzere şimdilik hoşça kalın fırsat bulursam fotoğraflarını da paylaşacağım ama önce kameranın içindekileri bilgisayarıma aktarmam gerekiyor :) Üşengeçlik mi! Sonuna kadar :)

Sevgiler,

Aylin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder