26 Eylül 2013 Perşembe

Elektronik Sigara Araştırmaları - 7 - Ego



E.S (Elektronik Sigaradan Sonra )'ya Devam.. Ego Serileri

İlk satın aldığım ego ce4 den yola çıkarak , ego tip piller ve bunlarla uyumlu atomizer sistemlerine bir göz atalım diye düşündüm.

Ego tip piller genel itibariyle miliamperlerine göre farklılık gösterir. Örneklemek gerekirse ;220 mah'tan başlayarak, 650 mah, 900 mah, 1000 mah...diye liste devam eder ama sonsuza kadar değil herhalde :) . Bu durum pilinizin kulanım süresini yani enerji gücünü gösterir. Yani bir pilin sürekli kullanımında size ne kadar sürede enerji sağlayacağıdır. 350 mah'lık bir elektronik sigara bataryası size 3-4 saat, 650 mah'lık batarya 7-8 saat, 900 mah'lık batarya 10 saat veüstü kesintisiz kullanım imkanı sunar.
Dolayısı ile ego tip pillere taktığınız atomizer ünitesi ile değişik modeller oluşturabilirsiniz.. Ego Ce 4, Ce 5, Ce 6, Ce 9, Ego T, Ego W, Ego C..gibi kullanılan buharlaştırıcı sistemlerine göre isim alarak değişik modellere dönüştürebilirsiniz. Ego tiplerin yuvaları yani buharlaştırıcının oturduğu ağız kısmı bir çok Mod sigarada da kullanılmakta olduğundan evic gibi bir elektronik sigara ile 510/ ego T,C, ce4 ..vs. gibi sistemler de kullanabilirsiniz.

Benim ilk ego tecrübem dediğim gibi Ego Ce6 olarak aldığım ama sonradan Ce4 olduğuna kanaat getirdiğim bir atomizer sistemine dayanıyordu ve ilk baştada anlattığım gibi bana lanet olsun dedirtip vazgeçmeme sebebiyet verecekti. Tabi bu tamamen benim yanlış  seçimimden kaynaklanıyor. Belki bu ürünü başka bir siteden alsaydım hoşuma gidecekti, bilemiyorum ama pilini hala kullanıyorum bunu da gene Ovaledeki yetkililere borçluyum. Bu durumdan bahsettiğimde bana bu ego pili, C serisine dönüştürebileceğimi söylemişlerdi. Bende tavsiyelerine uyarak Ego C buharlaştıcı silindiri + buharlaştıcı kafası olan yedek parça kitlerinden alarak kullanamadığım ego ce4 'u , neredeyse 100 euroya satılan Ovale ego c modeline dönüştürdüm. Böylece elimdeki pili de değerlendirmiş olmanın hazzı ile pek güzel kullandım. Hatta özellikle elektronik sigaramı denemek isteyenler için kullandım desem yeridir. Çünkü gerçeketen dayanıklı bir alet.

Sigara otlakçılığı, elektronik sigarada bir fırt alabilir miyim'e dönüşüyor. Öyle bir dal verdim bitti olayı yok anlayacağınız, dolayısı ile denetmeniz icap ediyor. Hatta beğendiğiniz ve faydalı olduğuna inandığınız bir şeyi arkadaşlarınızla paylaşmak ve onların da sigaradan kutulmasını istiyorsunuz. İşte bu noktada elips c kitinin içinden çıkan hijyenik ağızlıkların fonsiyonları devreye giriyor ki ilk başta ne gerek var diye düşünmeme rağmen şimdi anlıyorum ki, üretici firma bu durumu önceden ön görmüş ve kiti ona göre düzenlemiş. ...Gerçekten elinizde gören biri bu ürünleri merak ediyor ve denemek isteyebiliyor. Hele sizde benim gibi başkasının ağzına sürdüğü şeyi kullanmaktan pek hoşlanmamıyorsanız yanınızda mutlaka bir ağızlık veya yedek kartuş  bulundurmanızı tavsiye ederim.
Benim en çok tercih ettiğim buharlaştırıcı sistemler genelde kartuşlular oluyor.  Ayrıca Ovalenin buharlaştırıcı kafalarını da çok kullanışlı bulduğumu belirtmeliyim. Herşeyden önce uzun ömürlü ve sağlam buhar üretiyor. Öyle Karamürsel Sepeti gibi bir şey sanmayın boyundan çok fazla performans sağlıyor. Herhalde bu durum içinde bulunan rezistansdan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Bildiğim kadarı ile elektronik sigara kullanan bazı kişiler tel sarımı, fitil değişimi gibi uğraşlarda bulunuyorlar açıkçası bu durum pek bana göre değil ben işlevselliğine bakar ve alırım :) İşin kolayına kaçarım yani...:D

Aldığım buharlaştıcı kafalarını neredeyse 2 aya yakın kullanabiliyorum ki genel de okuduğum başka sistemlerdeki atomizerler ömürlerinin 5 gün gitmediği yönünde oluyor..Bazen anlam veremiyorum taki ilk aldığım ce4'yi anımsayıncaya kadar.  Piyasada her kalitede ürün mevcut ehh..! Ekonomi dünyası ..maliyet hesabı yapıp bazen de pintilik edip en ucuzunu alıyoruz. ve bize daha pahallıya patlayabiliyor.. En iyisi mi kaliteden uzak kalmamak ....Teknoloji bir kere satın alınmalıdır ve dayanıklı olmalıdır.


Keyifli Buharlar ...

Sevgiler

Aylin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder