30 Eylül 2013 Pazartesi

Hafta Sonu Buluşması ---Yeni Tecrübeler



Hafta Sonu Buluşması - Yeni Deneyimler..


Yeni bir hafta Merhabaa......

Haftasonu güzeldi şimdi üstüne biraz da izin ekledim...Annemleri ziyaretteyim ve kanepemde oturmuş büyük bir keyifle haftaya merhaba demenin tadını çıkartıyorum hemde yollara duhul olmadan. Ohhh ! Dünya varmış... aynı zamanda haftaiçi evde oturmak garip bir hissiyatmış...Şöyle doya doya tadını çıkartmak yılın bütün yorgumluğunu atmaya çalışmak pek güzel doğrusu.

Cuma akşamı arkadaşlarla bir araya geldik ve gördüm ki sigara içmeyenler hariç hepimiz elektronik sigaracı olmuşuz. Kimimizde emini, kimimizde evic, ....modeller konuşuyor anlayacağınız ..Her kafadan bir ses, genel de yeni model bilgisi ve likit tavsiyeleri dönüyor....Hatta bir arkadaşımız ilk elektronik sigarasını almış, siftahıda bizlerle yapmak için beklemiş....:) Hay Allah gene fotoğraf çekmedim...alışık olmayınca olmuyor demek ki :) Hemen bir atasözü geldi aklıma alışık olmayan ....te don durmazmış diye :D ..Yanlış hatırlamıyorsam masada eroll , 2 elips c, emini, minimal ve evic, puromizer (janty 'miş), ego c ve delirium Tm modelleri vardı. Herkes birbirinin elektronik sigarasını şöyle bir yokladı .

Yeni elektronik sigaraya başlayacak olan arkadaşın eroll'unu monte ettik ve ilk nefesi zehir oldu..Neden mi yanık tadı verdi..Nasıl iğrenç bir tatdır o...evirdik çevirdik , likitler, atomizer kafasını ıslattık falan, ne denedikse kar etmedi. Boşuna bunların ömrünü 24 saat olarak vermiyorlarmış ikinciside meftaa olunca emini'nin buharlaştıcılarından taktık ...ve günü kurtardık...Ovale buharlaştıcılarının üstüne gerçektende yok, hem uzun calışıyorlar hemde buhar ve tat'ı çok güzel veriyorlar. Neyse ona da bir ders oldu tecrübe eden arkadaşları dinlemenin faydalarını böylelikle öğrenmiş oldu.

Bu arada hiç Delirium TM denememiştim formu değişik köşeli bir yapıya sahip Ego pilin köşelisini hayal edin. Tutuşu rahat buhar yoğunluğu ve tadıda güzel ..Kartuş kapasitesini şuan net hatırlamıyorum ama gece boyunca likit eklendiğini görmedim. Güzel bir model arkadaşım memnun bende kendiminkilerden memnun.. Delirium marka hakkında zaten önceden yazmıştım, bende de Delirium 69 modeli olduğu için bu markanında ürünlerini başarılı bulduğumu söylebilirim.

Nasıl gözümden kaçmış bilmiyorum o akşam toplanmasak haberim olmayacak demek maillerime de doğru düzgün bakmamışım. Ovale yeni bir projeye başlıyormuş.."Ovale Elçileri" diye..elçi olanlara bir kod verilecek ve bu kod ile gelen, tavsiye ettiği kişiler % 5 indirim alırken kod'un sahibi %10 kazanç sağlayacakmış; ihya olmuşum da haberim yokmuş ;bu demek oluyor ki likitlere para vermeme gerek kalmayacak :) ...Neyse ben bu projeyi beğendim hatta birazdan daha detaylı bakıp başvuruda bulunayım...

Güzel bir hafta geçirmenizi dilerim.. Ben de bir keyif yapayım..Görüşmek üzere.

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder