1 Ekim 2013 Salı

Elektronik Sigara Araştırmaları - 9 - emini / eroll /minimal


 Babam da emini' ci oldu ..


Şehirin boğuculuğundan, kalabalığından sonra memleketimin en güzide mekanlarından birine gelmiş olmak, sabahın baharatlı kokusunu içime çekmek yaşadığımın, hayatın farkına varmamı sağladı. Kızılçam ormanlarına doğru yapılan yoga ve günlük ayinimden sonra ( duam) bol bol şükrettim...Farkındalıklarıma farkındalık kattıktan sonra teknolojinin başına geçtim....Düşündümde ömrümün çoğu bilgisayar ve bilimum elektronik cihaz ile geçiyor....Tabi teknolojiyi sevmemek mümkün değil :)

Ziyaretimin en güzel olayı ;en nihayetinde babamıda elektronik sigara kullanıcısı yaparak sigaranın pisliğinden bir nebzede olsa kurtarmış olmam..Biraz emrivaki oldu ama neyse.. önceden sipariş verdiğim emini'yi annemlerin adresine gönderttim tabi zaman ayarlaması muhteşem oldu... Bir bahane ile babama denettim ve pek bir memnun kaldı oysaki annemin elips i ile dalga geçiyor, "ben böyle şeyler kullanmam diyordu"..Herkesin kullanabilceği modelleri seçmesi işte bu yüzden önemli çünkü babam ciddi bir sigara tiryakisi öyle düğmeye bas nefes çek ona uymaz. Sanırım kadınlar yeniliklere ve durumlara daha kolay adapte olabiliyorlar. Babam emini'yi görünce bir nefes çekti "aaaa bu iyiymiş "diyerek devam etti ve  gün boyunca da elinden hiç düşürmedi. Baktım kartuş dolumu falan da yapıyor işlem tamamdır güle güle kullan diyerek babamıda elektronik sigara insanı yaptığımı teyit etmiş oldum.:)

Bu arada emini'nin özellikleri ise otomatik yani nefese duyarlı olması gerçekten sigara boyutlarına yakın, inceliği ile anolog sigara gibi tutabileceğiniz bir model...Öğrendiğim tek dikkat edilmesi gereken husus sigaradaki gibi emini ağzınızdayken dışarıya nefes vermemek yani eminiye doğru nefes verdiğinizde sensörleri zarar görebiliyormuş...aman diyeyim tabi babacığımıda bu konuda uyardım...Diğer artı ve eksilerine bakacak olursak bence kartuş kapasitesi düşük( 0,5 ml sanırım) olması işi biraz sıkıntıya sokabiliyor ama sevene değil tabii..Benim en çok beğendiğim özellliği ise iphone gibi çanta veya cebinde rahatlıkla taşınıyor ve ayrıca şarj aleti bulundurmaya gerek kalmıyor olması. Pil gücü 220 mah mış ve yaklaşık 45 dk kesintisiz kullanabiliyorsunuz sonra pcc yani özel şarj kutusuna koyup şarj edebiliyorsunuz.
Özellikle beyazı çok kaliteli ve hoş gözüküyor. Görende Hollywwod ta takılıyoruz falan sanır :)

Ovale emini ye benzeyen bir de eroll var hemen hemen aynılar ama cuma günü arkadaşımın yaşadığı tecrübenden sonra eroll'un yüzüne dahi bakmam...Joyetech'in buharlaştıcı kafalarının kalitesinden çok şüpheliyim. Bir de minimal diye bir model gördüm.Benim devamlı alışveriş yaptığım sitelerden birinde www.esigaratamam.com..denemedim ama sanırım emini ve eroll'ün bir alt versiyonu. Cartomizer denilen sistemle çalışıyor..Cartomizer denilen başlıkların içinde elyafımsı bir malzeme var ve likit damlatarak ıslanmasını sağlıyorsunuz çalışmaya başladığında bu elyafın emdiği likiti buharlaştıyor.. Güzel ve makul fiyata sahip..Denenebilinir. Bu siteyide Ovale kadar tuttum ve şuana kadar gördüğüm, alış-veriş yaptıklarım arasında ayıkladıklarım bunlar.

Yeni likitlerim de geldi ve gün boyu denemelerimi yapabilceğim ohh nasılsa da keyifliyim ve keyfe keder yaşıyorum...Hiç yoktan geçici bir süre için .... birazdan yağmur yağacak gibi..güzel demlenmiş bir çay ve yanında egoc 'm ile soluğu bahçede alıp doğayı içime sindireceğim...

Gününüz güzel geçsin,

Sevgiler

Aylin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder