28 Ekim 2013 Pazartesi

Elektronik Sigara Bataryaları / Piller

Atomizer yani buharlaştırıcıları da netleştirdikten sonra geriye batarya/ piller kalır....Bataryalar 90 mAh, 350 mAh, 650 mAh, 900 mAh, 1000 mAh.....gibi devam eder..Pil güçlerine göre kullanım sağlarlar dolaşırken bulduğum tabloya bir kaç ilave de ben yaptım buradan pil güçlerini ve aralıksız kullanım sürelerini net bir şekilde görebilirsiniz.

 Mah'larına göre zaman hesabını bu tablodan da yapabilirsiniz. Genel itibari ile hangi marka, model olursa olsun eGo/510 ise 650 ile başlar ve 1100e kadar güçleri değişir.
Evic, Janty Mid, Provari, ...diye değişen ve Mod tabir edilen elektronik sigaralarının batarya ömrüleri daha uzundur 24 saat, 48 saat..vs.genel itibari ile Ego gibi değilde bu modeller için üretilmiş ekstra pillerle çalıştırılır.

Açıkçası elektronik sigaramı satınalırken çiftli takım olan kitleri tercih ettiğimden hiç yarı yolda kalmadım desem yeridir. Önce demiştim ki neden iki tane elektronik sigara alayım ki!.Sonra anladım ki biri şarj olurken diğerini kullnabilmek içinmiş...Tabi tercih edenler için kişisel şarj ünitesi denilen cihazlarda mevcut bu cihazlar ile her an elektronik sigaranızı şarj edebiliyorsunuz..elips c pcc (kişisel şarj ünitesi) veya minimal, emini, eroll,bunların kendilerine ait kutu gibi şarj üniteleri olduğu gibi ego c ninde yani ego bataryalar içinde hem taşıma çantası hemde şarj ünitesinin olduğunu da biliyorum..Yani kullanabilmemiz için ne ararsak üretmişler :)

Sevgiler
Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder