7 Ekim 2013 Pazartesi

Hasta Olunca Herşey Yalan :)



Hasta Olunca Herşey Yalan ... :( 

Tatilde bu kadarmış...Cuma günü arabaya atlayıp koy koy gezdikten sonra şimdi İzmirin taşlı yollarında ilerlemekteyim...yok şaka işteyim...ama iki gün sonra gene seyahate çıkacağım..Durmak bilmez yollar ...

Sigara ve sağlık derken ben de fırtınalı bir günün sonunda denize girince şifayı hak ettim; kaptım ve geldim :D , yüzüm gözüm şişti..sonbaharın vaz geçilmezi desem yeridir. Hele burnunuz tıkalı iken her şey o kadar kötü gelir ki şuan elektronik sigara dahi kullanamaz haldeyim...Zaten plajda protankın içine kum doldurmuşum..Allahtan Ego-C yanımda değil di..Her iki sigarayı kullanılmaz hale getirirdim. Protankı temizleyene kadar canım çıktı...Anladım ki elektronik sigaranızı iyi muhafaza etmek istiyorsanız mutlaka bir taşıma kılıfı veya çantası temin etmek gerekiyormuş...Ovale ego-c kitinin içinde bir kılıf oluyor ama benim için çok kullanışlı olduğunu söyleyemem..Hatta az evvel satın almak için baktığımda" http://www.ovaleturkey.com/product/141/egoc-kisisel-sarj-unitesi "buldum ve aklıma çok yattı...kişisel şarj ünitesi dedikleri, hem şarj ediyor, hem de muhafaza ediyor..cüzdan gibi olduğundan bulması ve taşıması da kolay gözüküyor ve hemen siparişini veriyorum. Yoksa benim çantamın içinde biraz daha korumasız kalırlarsa tüm esigaralarım heba olacak..

Bir de evic için bir şey üretseler ne güzel olur..yurtdışına çıkınca biraz bakınacağım..Bir Ovale dükkanı işimi görecektir...Keşke burada da mağazalar olsaydı da deneyerek bakarak alabilseydik...Neyse ki şimdilik aldığım her ürün kaliteli ve güzel.. umarım hep böyle devam eder...

Şimdi bir adaçayı limon iyi gider iyi haftalar olsun...

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder