25 Ekim 2013 Cuma

Atomizer / Buharlaştırıcı Sistemleri - Kartuşlu (Tanklı) Sistemler

 En nihayetinde benim en çok tavsiye ettiğim modelleri anlatmaya sıra geldi..Çünkü tanklı sistemler, hem montaj, hem kullanım, hem de bakım açısından kolay modellerdir ve elektronik sigaraya ilk kez başlayacaklara en çok tavsiye edilen sistemlerdir.

Bakımı çok kolay; ben kartuş falan yıkamıyorum ama kartuşlar yıkanabiliniyor. Tüm kapaklarını çıkartıp ılık su ile yıkayabilirsiniz ve içini kurularsınız..Sonra deforme olmadıkça tekrar tekrar kullanabilirsiniz. açıkçası yenisini almayı tercih ediyorum ki zaten bir kartuş bana yaklaşık 2 ay hizmet ediyor. :)

Bu sistemler daha çok ego t, ego c, elips, elips c, eroll, emini, mini t, ecab..gibi modellerdir. Bu sistemlerde yapmanız gereken en önenli şey arada bir kuru bir peçete yardımı ile silmektir..Düzenli olarak kuru havlu kağıt yardımı ile ağızlık veya buhalaştıcı silindirlerini sildiğinizde çok rahat bir biçimde bol buhar üretimi ile kullanabilirsiniz.

Bu sistemlerin neredeyse hepsi favorilerim arasında çünkü bana ilk sigarayı bırakma tecrübemi yaşattılar ve hiç bir sıkıntı yaşamadan kullandım ki hala ego c yi kullanıyorum..Ma aile bu sistemlerle sigarayı bıraktık desem yeridir..Amcam hariç :(

Bu durumda bana göre elektronik sigara gerçekten hayat kurtarabiliyor...sigarasız ve sağlıklı bir yaşamınız, yaşamımız olsun.

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder