14 Ekim 2013 Pazartesi

Tatil Günlerindeki Pozitifliğim , Aynı Şekilde Dönüş Sağlıyor..veya bana öyle geliyor :)

Tatil Günlerindeki Pozitifliğim , Aynı Şekilde Dönüş Sağlıyor..veya bana öyle geliyor :)



Günaydınnnnn bugün geç kalktım. Tatil mi dediniz:)  Sabah kahvesinin yanında, güneş banyosu hiç fena gitmiyor hani ...
Karar verdim tatil bana yarıyor ve hep pozitif durumlarla karşılaşıyorum. Hep tatil mi yapsam acaba...ama o zaman kıymetini bu denli anlayamam herhalde. Neyse az evvel yeni likitleri tatmak için Ovale Türkiye'den likit siparişi verecektim ve elçi hanemde biriken rakamı  görünce; nasıl yani oldum..Bir kaç arkadaşıma kod'umu vermiştim ve kodumu kullanarak ürün almışlar. ..Geçenlerde kendi alış verişimden 12 euro kazanmıştım bir de indirim :) ...Şimdi Elçi hanemde 85 euro gözüküyor....Kısa günün karımı dediniz! işte budur!...Ben gene siparişimi verdim bayramdan sonra elime geçecek ama olsun hiç yoktan yola çıkmış olacak...
Stoklarında olmadığı için Karamel likitlerini deneyememiştim ve yorumlardan çok beğeni topladığını okumuştum...Essential'ı öyle tarif etmişler ki denemeden olmayacak.. :) tanımlarına bakılırsa birbirinden farklı tatları bir araya getirmişler...bu durumda gerçekten merake ettim çünkü bu tatları bir arada düşünemezdim. Deneyelim ve görelim diyorum...Yeni likitlerin diğeri de Energy Likit şayet gerçekten Redbull gibiyse çok beğeneceğime eminim. Artık Bayramdan sonra size görüşlerimi yazarım...Bakalım bu yeni ürünlerde de başarıyı yakalayabilmişler mi?.

Bu arada müşteri temsilcileri ile irtibata geçip Elçi Hanemde biriken miktarın hesabıma yatırlmasını istedim ve öğlene kadar hesabıma geçeceğini söylediler. Bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim sağolsunlar .. :)

Ovale Elçi Kod'um -7qj- dur. Şayet www.ovaleturkey.com'dan alışveriş yapacak olursanız bu kodu kullanarak %5 indirim alabilirsiniz..Tabiii bana da faydası olacak yalan yok... :)

Sevgiler
Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder