2 Ekim 2013 Çarşamba

Elektronik Sigara Likitleri


Elektronik Sigara Likitleri ve E-sigaracı Babam :)

Fırtınalı bir geceden sonra gözlerimi dağların  ve kızılçamların pırıltıları ile açtım...tüm fluluk ortadan kalkıp yerini doğanın muhteşem renklerine bırakmış,bulutlar birbir etraftan kaçmış...Birazdan deniz kenarına inip, denizin armağanlarını tek tek kabuledeceğim :) İşte tatil bu dur.

 Babamın hala sigara içmeyip emini ile yaşadığı keyiften bahsetmeden edemeyeceğim...Sabah kalkar kalkmaz bir bardak çay ile sigarasını tellendiren babamı, elinde emini ile görmek beni hayret  içinde bıraktı..Hatta benden de dirayetli çıktı ve hiç yadırgamadan kırk yıllık elektronik sigara kullanıcısı gibi buhara bakıp, ağzındaki aroma tadının keyfini çıkartmasını seyretmek pek hoşuma gitti hatta ilk dediği " teynel kokusunu alabiliyor musun içine çek ciğerlerin açılsın :) " (teynel defne demek) Yani anlayacağınız bugün babam ve doğa bana süpriz yaptı ve beni sevince boğdu...

Bu arada babama Havana ve Klasik Black Old likitini karıştıp taktim etmiştim..epey beğenmiş ki kendisi de aynı karışımı uygulamış ...Üstüne pek gitmeden diğer likitleri de denetmekte fayda var..Niye diyecek olursanız araştırmalarım neticesinde, sabit bir tata alışmamanın iyi olacağı yönünde olduğu..Nasıl sigaranın belli bir tadı ve kokusu var ve bazılarımız sırf bu tat 'a alışmıştır ve arar..İşte bunun önüne geçmek için değişik aromalarda likit kullanmakta önemli. Böylelikle belli bir şeye alışmıyorsunuz. Diğer önemli olayda kullandığınız nikotin mg'ı ...Zamanla başlangıçta kullandığınız nikotin miktarını düşürmekte fayda var ki vücudunuzun nikotin alışkanlığını en aza indirgeyerek bu alışkanlığın önüne geçmek ,zaten elektronik sigara kullanmamızdaki faktörlerden biri nikotin alışkanlığı ,diğerleri ise el, dudak tiryakiliği...işte bunları bertaraf etmenin yoluda, elektronik sigara kullanırken belli kaidelere uymaktan geçiyor.


Likit stoğuma bakıyorum da;

Ovale Marka ;
Klasik Black Old
Black Old - Az nemli
Ice
Meyan Kökü
Riserva
Havana
Kolombiya Kahvesi

Natura Marka;
Parabola
Ry4
Maxboro
Cuban Supreme
Tarçın
Vanilya
İrlanda Rüyası
Portakal

Halo
Marka;
Tribeca

Flavourt art Marka;
Ry4

Ve çöp olmaya mahkum olan Dekang Camel

Yazınca gözüme çok gözükse de ilk günden beri alıp kenara koymuşumdur...Kargo ücretleri sabit olduğundan toplu alınca bir çoğunun kargosu bedava geldi.Likit seçmek gerçekten önemli ; kullandığınız likitlerin kalitesi ambalaj vs. gibi konulara dikkat etmek gerek şimdi benimkilerden bir kısmını babama bırakacağım, annem en çok Ice'ı tercih edip arada bir kaç likit ile karıştırıp kullanıyor. Sipariş verecekleri zaman nereden vermeleri gerektiği bildiklerinden içim rahat.

Ben de likit kullanırken bir kaçını karıştırıp kullanıyorum özellikle Meyan kökü, Havana, Vanilya üçlüsü veya Tarçın, cuban Supreme, ry4 ...Bu arada Ry4 olarak en çok Naturanın kini beğendim Flavourt ve Dekang kiler bana pek hitap etmediler....Ovale nin likitleri ile Natura bence bugüne değin kullandığım en başarılı likitler..Özellikle Naturanın sadece VG içerikli olarakta satılması ayrı bir güzellik oluyor..Böylece vg ve pg yı kendim karıştırıp kullanabiliyor yeni tatlar bulabiliyorum. Bu arada kullandığınız elektronik sigara modeli ile likit tadı değişiyor..Ego c de aldığınız tat ile delirium 69 ,evic veya elips c de bambaşka lezzetlerle karşılaşabiliyorsunuz.


Şimdilik bana musaade tatilin tadını çıkartma zamanı :) 

Hepimiz için güzel bir gün olsun

Sevgiler,
Aylin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder