16 Ekim 2013 Çarşamba

İyi Bayramlar ...


 Bayramı Şehir de Yaşamak..


Herkese İyi Bayramlar Olsun...Bayramların en güzel yanı; insanların hiç olmadıkları  kadar sosyalleşmesi...Keşke bunu normal zamanlarda da yapabilsek, tanımasakta insanlara çekinmeden "Günaydın , nasılsınız? "diye sorabilsek ..

Bayramların diğer sevdiğim yanı da herkesin "iki dirhem bir çekirdek" vaziyette geziyor olmaları , herkes hiç olmadığı kadar bakımlı gözküyor ve göze daha bir hitab ediyorlar..Bunu da günlük hayatımıza entegre edebilseydik diyeceğim ama insanların nefes almaya pek vakitleri olmadığından hiç bir şey diyemiyorum....

Tatiller de İstanbul da epey rahatlıyor, şöyle bir sirkelenip kendine geliyor..Mekanlar daha sakin, insanlar daha rahat..:) Dün akşam gittiğimiz mekanda herkesin odak noktası oldum aslında ben değil evic...Evic'i gören merakına yenik düşerek yanıma gelip bu nedir diye sordu...Hiç bu kadar ilgi ile karşılaşmamıştım...Aslında yanıma daha kibar olan Delirium 69 'u da almıştım ama şarj etmeği unuttuğum için evic'i kullanmak durumunda kaldım. Böyle uzun akşamlarda yedek elektronik sigaranızın da yanınızda olması anı kurtarabiliyor. Zaten elektronik sigara kullanmaya başladıysanız mutlaka yedekli gezersiniz veya dışarıda kalacağınız saat aralığını iyi hesaplarsınız, genede beklenmedik durumlara da hazırlıklı olmak lazım..Açıkçası tecrübelerim der ki yedek elektronik sigara ve likitsiz yola çıkılmaz :)

Dün akşam elektronik sigarayı merak eden kişilere bir süre bu cihazları anlatmak durumunda kaldım..Aslında büyük bir keyiflede anlattığımı söyleyebilirim..Acaba elektronik sigara ile ilgili workshoplar mı düzenlemeğe başlasam..diye de düşünmeden edemedim. Nasıl Ovale 'nin Elçi Programı var, aslında esigaratamam da böyle birşey yapsa, herhalde çalışmama gerek kalmazdı.

Neyse bayram devam ediyor ve İstanbul hala huzurlu :)

İyi Bayramlar

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder