10 Ekim 2013 Perşembe

Hayatında İlk kez Bir Kampanyadan Para Kazandım :)

Kazanç Sağlamanın Keyfi

Merhabalar sabah sabah Delirium 69 ile biraz mücadele ettim :) tabi biraz abarttım... arkadaşım denemek istedi ve ikinci nefesi de sigara gibi bir nefes çekti Allahhh!... fokur fokur etti alet ....Elektronik sigara içerken sigarada ki gibi kısa ve sert nefes çekilmez ..uzun ama sakin nefes çekersiniz..elektronik sigara ile bir uyum yakalamak çok önemlidir ki yüksek performans sağlayabilin..Tıpkı tadını çıkartmak istermişçesine sakin ve hiç ayrılmak istermezcesine uzun nefesler :) Nasıl betimledim ama bu sayede ifade yeteneğim daha da mı gelişiyor ne :) ....

Velhasıl fokurdama ile birlikte atomizer evod bcc silindirinin içine likit gitmiş, dolayısı akıtma yaptı..Hemen küçük bir operasyon ile işler yoluna girdi...Ne yaptım atomizeri peçete ile sildikten sonra içini her iki taraftan üfleyerek kalan artıkları da temizledim..Atomizeri tankın içine yerleştirip pile iyice oturmasını sağladıktan sonra normale dönebildik..Bir kaç gözlemimden de yola çıkarak erkekler elektronik sigara kullanırken daha fazla sorun yaşarken kadınların erkeklere oranla çok daha az sorunla karşılaştığına kanaat getirdim...Sanırım kadınlar elektronik sigaranın kibarlığı ile daha uyumlular..Erkekler de öğrenecek tabiki  :) ....

Neyse Delirium 69 'umuda kurtardıktan sonra normal hayatıma geri dönebildim...

Bu arada bu Ovale Elçi programını dün kullanma fırsatım oldu..Bu tarz sistemlerle aram pek iyi olmasada anlatımları sayesinde kullanabildim ve baktım ki geçekten orada benim adıma açılmış bir hesap var aldığım ürün, tutarı, indirimi ve kazancım ...120 euro'luk alış verişim neticesinde kazanç hanemde 12 euro vardı..çok terasan geldi açıkçası 12 euro kur hesabından 32.16 TL yapıyor her gün böyle bir kazanç sağlasam ayda yaklaşık 1.000 TL ye geliyor ....şaşırmış bunlar :) Hayretler içinde kaldığımı söylemeliyim..Bugüne dek hiç bir firmanın müşterilerine böyle bir imkan veya kazanç sağladığını görmedim..Ovale Türkiye beni bir kez daha kazandı..

elektronik sigara ticaretine mi başlasam diye düşünmeden de edemedim bakarsınız bir gün o da olur ..

Sağlıcakla Kalın,

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder