21 Ekim 2013 Pazartesi

Blog Kullanmayı Öğrenmek :)



Yenilikler...




Herkeslere iyi haftalar....Uzunca bir tatilden sonra miskinliği atmak zor olabiliyor. Bende dün akşam biraz sayfama şefkat göstereyim dedim ve biraz orasından burasından çekiştirdim...Şayet garip paylaşımlar veya uyarılar gördü iseniz affola, çünkü blog sistemini çözmek, öğrenmek gerektiğinden biraz sağından, solundan çekiştirip kurcalıyorum ...:)

Yazdıklarıma bir göz attım, ve gözlerim biraz renk, biraz keyif aradı... hep yazı hep yazı..Bundan böyle üşengeçliğimi üzerimden atıyor ve fotoğraflarla da ilgilenmeye başlıyorum. Bugünden itibaren yazılarımı biraz daha görsellerle süsleyeyim istedim umarım sizlerde beğenirsiniz...

Blog başlığımın puntosunu değiştirmek, yazı karakterleri ile oynamak, renkler vs. derken sabahı bulmuşum..Şimdi şimdi düzenlemeye başladığım sayfamı önceki hali için kusura bakmayın daha öncede dediğim gibi bu işlerde yeniyim ve öğrendikçe, daha bir güzel şeyler ortaya çıkartabiliyorum..O nedenle bugün böyle bir başlangıç yapıp yarın karşınıza daha keyifli çıkmayı düşnüyorum.. :)


Bu arada İşte ben  :) ve tekrardan MERHABA diyorum.

Sevgiler

Aylin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder