31 Ekim 2013 Perşembe

Protank'ı Kemiren Sarı..

Günaydın garip bir gecenin sonunda hayata dönmek böyle oluyormuş....Güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum..Dün Ankara'dan arkdaşlarım Murat ve Neslihan ziyarete geldi..Bir de çok şeker bir kızları var. Derya Hanım henüz 3 yaşında..Tabi ben kim...çoluk çocuk kimmm....Bekar insanın evine çocuk geldi mi travmatik bir durum oluşuyor çünkü bir çocuk için tehlikeli olabilecek ev dekorasyonuna sahip oluyorsunuz.. Ne kadar zararlı şey varsa ev de mevcut..En çok korktuğum likitlerdi ve Allah'tan ortadan kaldırmıştım. Başıma gelen olayda resmen fıkra gibi gelişmiş bir olay artık Derya bunu yaparken aklından ne geçiyordu bilemiyorum ama ;

Küçük Hanım Derya evic ki alıp bahçemizin müdavimi olan Sarı Kıza (Köpek) hediye etmiş o da bir güzel Protank'ı kemirmiş .. Zavallı Neslihan Sarı'nın ağzında elektronik sigara mı görünce aklı çıkmış, Almak içinde epey uğraşmış. Garibim boynu bükük bir durumda anlattı..Olmuşa ve ölmüşe çare yok derler ya işte benim ki de o hesap oldu.....Allah'tan Protankta çok likit yoktu ve Sarı Kız bunu yalamadı yoksa çoook üzcü sonuçlar ortaya çıkabilirdi. Sonuçta likitleri sıvı olarak içmemek gerekiyor, yüksek miktarda nikotin ile zehirlenebiliyorsunuz.

Herşeyde bir hayır vardır derler ya benim ki de öyle oldu. Bu vesile ile Ovale'nin Cylosuna rastladım ve en sonunda stoklara girdiğini görünce siparişi verdim. Uzun zamandır bekeldiğim bir model ve nerede ise Amerika da elektronik sigara kullanan bir çok kişi Cylo'nun kalitesinden ve performansından bahsediyor. Yani anlayacağınız son model Atomizer sistemi olarak şuan Cylo var. Yarın ne çıkar onu bilmem. Her halde yarın bana ulaşır ve kullanınca nasıl olduğunu anlatabilirim...

Bu arada aklınızda olsun siz siz olun çocuklu misafiriniz geliyorsa hem çocuklara hemde size zararı olabilecek şeyleri ortadan kaldırın..Çocuktur yapar ...  :)


Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder