1 Kasım 2013 Cuma

Teknolojinin gelişmesi mi, Tüketim zihniyetinin artması mı?

Nedir bu anlayamıyorum insanlar bilgisayar olsun, tv olsun, cep telefonu olsun...bir üst modeli çıktı mı hemen üstüne atlıyor..Tabi bu teknoloji sektörü için iyi bir şey ...eminim yeni bir model oluştururlarken önceden herşey belirleniyordur..Şimdi bu modele şu özellikleri ekleyelim, yeni seriye de şunları diyorlar ve 4 ayda bir yepyeni özelliklerle piyasaya sürülüyorlar....Biraz abartılı gözüksede neredeyse 3-4 ayda bir yeni bir model öne sürülüyor..Telefonuunuza 3G özelliği ekledik, camera özelliği ekledik, vs.. ekledik gibi devamlı yeni bir şeyle bir model çıkıyor bizlerde sanki tüm özelliklerini efektif olarak kullanıyor, çok çoook faydalanıyormuşuz gibi hemen gidip alıyoruz...Ne kadar tüketici bir topluma dönmüşüz...

Bu durum elektronik sigaralara içinde geçerli  ve ben bile ki normal de yapmayacğım şeyi elektronik sigarada yapıp devamlı yeni bir model alıp kullanıyorum oysaki düşündüğüm zaman mantık aynı, işlev aynı...en baştan düzgün herşeyi ile tam bir model çıkartmak olmuyor...Yahu öyle modellerle karşılaştım ki şaka gibi gerçekten.

Bakın bir Rus işadamı kız arkadaşı sigarayı bırakmak istediği için elmaslarla kaplattığı bu elektronik sigarayı hediye etmiş..Vaybe ne sevgililer ne kadınlar var..Bi biz böyle olamadık diyeceğim ama bence saçma ve abartılı olmuş...Değerini de yazayım 1.760.000 TL ....yok artık ...:D



Moda mı dedin, tüketici zihniyeti mi dedin her yerde .....tüketmek yerine bir de toplum olarak üretebilsek ne iyi olur. Abartmaya ne gerek var gidesinen en kaliteli marka elektronik sigarayı alır hediye edersin bir elips c, emini, evic, vs...  amaç sigarayı bırakmak mı göz boyamak mı ..Neyse ben dah fazla konuşmayayım :)

Bu arada Ovale Cylo'yu evic ile kullandım gerçekten de bugüne kadar kullandığım en iyi sistemi üretmişler...Tek kusuru muhteşem aroma  veriyor olması bu da biraz fazla tüketmenize sebebiyet verebiliyor...

Sevgiler
Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder