4 Kasım 2013 Pazartesi

Para Kazanmak O kadar da Zor Değilmiş :)

Günaydınnn..hepimize iyi bir hafta olsun....Geçen Ovale 'den likit alacaktım Elçi Koduma bir baktım..Elçi hesabımda artış olmuş :) herhalde bir yazımda Ovale Elçi Kodumu vermişim ve bir kaç kişi de o kodu kullanarak Ovale'den indirimli alış veriş yapmış..Hem o arkadaşlara faydası oldu hem de bana :) ..Şimdiden hayırlı olsun diyorum ve en kısa zamanda elektronik sigarayı bırakmalarını diliyorum..Böyle sistemleri seviyorum taş atıpta elim yorulmuyor bilgi verip parada kazananılabiliniyor.

Derler ya para kazanmak çok zor...Aslında o kadar da zor değil. Bazı fırsatları görmek ve onları kullanabilme yetisine sahip olmak yeterli : Mesela bu Ovale Elçi Programı,ben kim, elçi kim..! Altı üstü elektronik sigara ile sigarayı bırakmış ve bu sayede esigaraya merak sarmış biriyim. Etrafımdaki kişiler elektronik sigarayı elimde görünce zaten soruyor..Çevremdeki bir çok kişi sigarayı, elektronik sigara ile bıraktığımı da biliyor. Ovale Türkiye geçen zamanlarda elçi programı diye bir şey düzenlemişti ve elçi olmak istediğinizi mail ile bildirince size bir kod veriyorlar..Her alış-verişinde bu kodu kullanıyorsun %5 indirim alıyor ayrıca satın aldığınız ürünün bedelinden de %10 'luk kısmı sizin hesabınıza işleniyor..Eh arada arkaşlarınızda kodunuzu kullandımı akmasa da damlıyor..

Demek blog tutmak böyle bir şeymiş :) Sevdim bu konsepti....Şimdi bir kampanya da www.esigaratamam.com dan bekliyorum....Onlarda böyle bir şey geliştirdi mi tadından yenmez ....:)

Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder