22 Kasım 2013 Cuma

Cep Telefonu Diye Elektronik Sigara Satmışlar... Dikkat!

OVALE emini

Geçen okuduğum haber üzerine sizce bu resimdekiler cep telefonumu yoksa elektronik sigara mı ?

Ülkemizde bir çok kişi henüz elektronik sigarayı tanımadığı için bir kaç sivri zekalı vatandaşımız bu durumu fırsat bilerek insanlara cep telefonu diye bu tarz elektronik sigara' modeli satmış....
Şimdi bende iphone'a benzeyen bu elektronik sigara modellerini paylaşıyorum ki sizin de başınıza gelmesin. Ayrıca sattıkları pcc'lerin yani kişisel şarj ünitelerinin üstünde logo model ismi yazıyor muydu bilemiyorum ama görünüş itibari ile piyasadaki modeller bunlar.


Haber şöyle:
Ucuz cep telefonu vaadiyle kurulan internet siteleri vatandaşı mağdur ediyor. Şikayet portalı sikayetbank.com’a gelen şikayetlerde mağdurlar, aldıkları ürünler kargoyla geldiğinde kutudan cep telefonu yerine sigara bırakma cihazı çıkınca neye uğradığını şaşırıyor.

Bilgi almak için firmayı arayan müşteri ikinci bir şok yaşıyor. Merdiven altı firmalar müşteriden fazla para istiyor veya telefona cevap vermiyor. Dolandırıldığını anlayan müşteri ise şikayet sitelerine başvuruyor.
 
Şikayetlerden bazıları şöyle:
Şikayetbank üyesi Ramazan Y. Şikayetinde, “Samsu****.com hakkında bir şikayetim var. Samsu****.com sitesinden Samsung s3 siparişi verdim. Bana sigara bırakma makinesi göndermişler. 160 TL ödedim. Firmaya ulaşamıyorum. Kendilerinden şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını rica ederim” dedi.

Telefon olarak değil ama Elektronik Sigara olarak her iki modelde çok kullanışlı ve güzel.

Sevgiler 
Aylin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder