8 Kasım 2013 Cuma

% 50 İndirim çok İyiymiş....Kaçırmayın Derim.

Günaydın haftasonu öncesi....ahhh ne kadar yorgun ve baygınım anlatamam.Yorucu bir haftaydı açıkçası ve bugünün bir an evvel güzelce, kolayca geçmesini ve kitabımın başına dönmek istiyorum....

Bu arada bu elektronik sigara konusunda çok şanslı çıktım herhalde hayatımda ilk kez bir firmanın indirimini veya yeniliğini bekliyorum hoş benim takip ettiğim iki firma var ama ürünlerin amacı aynı :)

Gelen maili sizlerle de paylaşıyorum belki sizinde işinize yarayabilir.O kadar çok likit ve atomizer yedeklemesi yaptım ki inanmazsınız ve yarı fiyatına resmen ilaç gibi geldi umarım kargoda sorunsuz ulaşır...Hatta utanmadan bir tane de elektronik sigara aldım Janty Mid kaç zamandır bakıp bakıp duruyordum...Ayhan seni de unutmadım.. :) doğum günleriniz yaklaşıyor ...


Değerli Müşterimiz,
Bizi bugünlere getirdiğiniz için ne kadar teşekkür etsek azdır. Birkaç ay içinde 5,000 siparişe ulaşmanın gururunu bize yaşattınız, biz de yalnızca size özel %50 indirim uygulamaya karar verdik. Hemen alışveriş yapmanızı tavsiye ediyoruz çünkü birkaç saat sonra uygulama sona ereceği için stoklar çok çabuk tükenebilir ve istediğiniz ürünü alamayabilirsiniz.

 İndirim kodunuz: 5000Tesekkur
Seçtiğiniz ürünü sepete ekleyin ve kasaya git butonuna basınız. Sipariş detaylarınızın altında görülen indirim kodu kutusuna 5000Tesekkur yazıp “İndirimi Uygula” butonuna tıklayınız.

Saygılarımızla,

EST Yönetimi
www.esigaratamam.com


Sevgiler

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder