5 Kasım 2013 Salı

Kilo Almadan Sigarayı Bırakmak Mümkün

İşim nedeni ile arada bir seyahate çıkıyorum. Bugün Bodrum'dayım..Bir çoğunuz bu duruma imreniyor olabilirsiniz.Davulun sesi uzaktan hoş gelir misali.. İnanın işin içine iş girdi mi nerede olduğunuz hiç fark etmiyor. İsterseniz dünyanın en cennet köşesinde olun koşuşturmadan, beyininizn meşguliyetinden bir çok şeyi görmüyor, tadına varamıyorsunuz...ama bu sefer ki seyahatim çok daha keyifli oldu çünkü organizasyon sahibi kişi ilkokuldan bir arkadaşım çıktı. Yani tam birsüpriz oldu.

İnsanlar tip olarak ne kadar değişse de bakışları hiç değişmiyor. Sevgili Gelinimiz Beril bir kaç ay evvel sigarasızlar kervanına katılmış  ve malesef hepimizin korkulu rüyası olan sigarayı bıraktıktan sonra kilo olayını yaşamış :(...Sigaranın el ve ağız alışkanlığı da  insana epey bir zarar veriyor..Çünkü elinizi oyalamak, nikotin isteğinizi bastırmak için devamlı birşeyler yeme ihtiyacı hissediyorsunuz ki bunu ben de yaşamıştım. Bir haftada 3 kilo almanın ne demek olduğunu bilirim ..Sigarayı bırakamama nedenlerimden biriydi..

Bu durumda da gene elektronik sigaraya olan hayranlığım ön plana çıkıyor. El alışkanlığını değiştirdiği gibi nikotin istediğinizi de karşıladığından gereksiz yeme kısmından kurtuluyor ve kilo da almamış oluyorsunuz. Hatta benim gibi tatlı delisi iseniz işinize daha çok yarıyor çünkü meyve aromalı likitler bir nebze daha fazla tatlı olduğundan çikolata tüketiminiz %95 azalabiliyor. Hiç yoktan ben de böyle oldu.

Kısaca sigarayı bıraktıktan sonra kilo alırım diye endişelenmenize gerek yok.

Sevgiler

Aylin