20 Kasım 2013 Çarşamba

Ticari Hayata Dair Yeni Bir Şey Öğrendim!

Dün yaşadığım tecrübe pek bir hoşuma gitti...ego c mi düşürdüm ve batarya ile buharlaştırıcı giriş kısmı birbirinden ayrıldı, elektrik devreleri gözküyordu..Bende Ovale'nin destek hattını kullandım..Gene karşıma bir hanım çıktı sanırım daha öncekilerle aynı kişiydi. Bu arada ismi Aysu'ymuş ilk kez dikkat ettim..neden dikkat ettiğimi de belirteyim  "Merhaba Aylin hanım nasılsınız? Uzun zamandır destek hattımıza gelmiyordunuz" dedi "ve nasıl yardımcı olabileceğini sordu".....Bana da pehhh demek düştü. Şimdi nasıl ismini unutayım bu kişinin çünkü yaklaşımı çok güzeldi. Birinin hiç olmadık bir yerde, zamanda sizi hatırlaması ve hal hatır sorması insanı etkiliyor, ve iyi hissetmesini sağlıyor... Ayrıca bu internet alış verişlerimde ilk kez başıma geliyor.
Simayen bir çok kişiyi anımsar ama genelde ismi unuturuz, ama Ovale deki Aysu Hanım beni ismimden anımsadı, anımsamakla kalmayıp nasıl olduğumu sordu..Kaldı mı böyle insani yaklaşımlar.

Bu bir işletme için bence çok güzel bir strateji bilmiyorum artık firmamı diyor yoksa kendi tarzımı  ama kesinlikle iyi bir yaklaşım ki "arızalı ürün için gitmiş, sorunumu çözmüş üstüne üstük hiç ihtiyacım yokken likit satın almamı sağladı"

Her ne kadar esigaratamam dan likit stoğu yapmış olsam da, beni fiyatları  ile cezbetmiş olsalar da kalite dedin mi OvaleTurkey her yönden bin basıyor.

İşletme sahibi iseniz Aysu Hanım gibi kişilere sahip olmak size daha fazla getiri sağlar ve müşterinin her daim size gelmesini sağlar çünkü müşteri ve firma arasında bir bağ kurmuş olur...Bravo valla bu konuyu aklımda tutacağım ve kendi işimde de uygulayacağım.

Sevgiler
Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder