20 Eylül 2013 Cuma

Elektronik Sigara Araştırmaları -3 ve Bana Kazandırdıkları


 Elektronik Sigara ile Hayata Tekrardan Başlamak


Nihayetinde düşmanım olan sevgiliden kurtulma zamanı gelmişti...Bana tavsiye edilen Black Old 16 mg nikotinli likiti, kartuş denilen sıvı haznesine ekledikten sonra firma temsilcisi hanımın dediği gibi hafif  aşağıya meyilli bir şekilde dudaklarıma yerleştirdim ve led düğmesine basılı iken yavaş ve uzun bir nefes çektim..Sanırım biraz fazla uzun olmuş..İlk kez sigara içiyormuş gibi öksürdüm ve buhara boğuldum :)....İkinci nefes muhteşemdi ve bana "Hadi canımmm! "bile dedirtti. Her nefes alışımda bravo demeden edemedim çünkü hem tadı güzel, hem de öyle bir buhar çıkıyor ki sanki sizi, sigara içtiğinize inandırıyor..Yani tam benim aradığım şey ...Tutuş şekli tamamı ile sigaradan bağımsız olarak işaret parmağı ve baş parmak yastıklarıyla; tıpkı kalem tutarmışcasına.. Önce yadırgayıp sigara gibi tutmak istesem de bunun mümkün olmadığını biliyordum. Aslında o tarz, yani sigara gibi tutulabilen modellerde vardı ama ben el alışkanlığımı değiştirmek istediğimden bu modeli elips c 'yi seçtim.

İlk gün yeni oyuncak hesabı elimden düşmedi ve günün sonuna doğru boğazımda hafif bir gıcıklanma başladı. Allah tan esigara hakında genel bir bilgiye sahip olmuştum. Geçici ve bir çok insanın yaşadığı bir durum olduğundan panikleyip etrafı verveleye vermedim :) ...Gerçektende söylenildiği gibi üç- dört gün içinde geçti..ama  bu hafta içinde bir çok şey de değişmişti..En önemlisi, elips c elime geçtiği andan itibaren hiç sigara içmedim. Sabahları kendimi daha iyi hissederek uyanmak, etrafın farkına varmak gibi artılar yaşadım...sigara içmeden geçen zaman içinde öyle farklılıklar yaşadım ki, kendimi zehirlediğim bunca yıl için üzüldüm.

Enerjimin geri gelmesi, havadaki o güzel kokuları içime çekebilmek, her birinin ayrı ayrı hazzına varabilmenin keyfini yaşadım ve hala da yaşamaktayım. Canım her sigara istediğinde elektronik sigaramdan bir nefes aldım ve hayatıma devam ettim ..İlk başlarda elektronik sigara kullandığımı hiç bir arkadaşıma söylemedim. Çünkü bir kaç kez sigarayı bıraktım diye heyecanımı paylaşmış ve başarızlıkla sonuçlanmıştı..Artık bıraktım diye bilmek için gerçekten bir nedenim var ve tüm arkadaşlarım biliyor hatta bir kaçı bende feyz alarak sigarayı elektronik sigara ile bıraktı. Arada likit değişiklikleri veya modelleri hakkında yorum bile yapıyoruz.

Sigarayı  bırakıp elektronik sigaraya başmamın özel yaşantıma katkısının yanında iş yaşantımı da çok etkiledi. Önceden devamlı sigara içmek için ofis dışına çıkmam gerekiyordu ve bunu çok sık yaptığımdan hem konsantrasyonum dağılıyor hemde işlerim yavaş bitiyordu. Oysaki şimdi müdürümde izin verdiği için arada bir nefes alıp, işime ara vermeden devam ediyor ve yaptığım işlerin kalitesindeki artışın farkına varabiliyorum hatta bir tek ben değil müdürüm bile farkına varmış ki terfi bile aldım :)


Yaklaşık 3 ay oldu ve hala sigara içmiyorum elektronik sigaranın hayatıma kazandırdıklarını ve edindiğim bir çok değişik elektronik sigara modelini sizlerle paylaşmaya çalışacağım...


Güzel Bir Hafta Sonu Yaşamanızı Dilerim.

Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder