4 Aralık 2013 Çarşamba

Boşanma Sebebi..


Sigaranın boşanma sebebi olduğunu biliyor muydunuz? Türkiye de ilk kez 2012 yılında kesinleşmiş bir mahkeme kararı ile resmen boşanma sebebi olarak kabul edilmiş. Ve mahkeme durumu ‘kocaya duygusal şiddet uygulamak’ olarak değerlendirmiş..Kadın günde iki paket sigara içiyormuş.

Aslında düşünüyorumda sigara içen biri ile içmeyen biri arasında ciddi fark oluyor. Herşeyden önce koku insanı uzaklaştıran ilk sebep..sigara içmeyen biri için sigara içen biri ile öpüşmek kültablasını öpmek gibi bir şey olur herhalde...Düşüncesi bile içler acısı ki gün boyu yanınızda olan kişi devamlı kötü kokuyor, dişleri, cildi, elleri....Bir fena oldum! :( bir zamanlar bende böyleydim ve herhalde çevremdeki kişilere epey bir eziyet ettim.. :( Pardonnnn! düşünememekten ve bağımlılıktan oldu :)

Zaten durumu fark edince sigarayı bırakmaya daha kesin karar verdim çünkü kendim de kendimden tiksinmeğe başlamıştım..Son zamanlarda her sigara içişimde diş fırçalar, el ağız yıkar olmuştum nedeni de sigara içmediğim birgün biri yanıma geldi ve öyle bir sigara kokuyordu ki midem alt üst olmuştu..Ancak o zaman fark ettim ki ben de sigara içtiğimde böyle kokuyorum ...:( Artık en fazla vanilya kokuyorumdur.:D

Dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama sigara içen kişilerin özellikle yüzleri sarıntraktır. Sigarayı bırakınca bu farkı net olarak görebiliyorsunuz çünkü renginiz açılıyor, cildiniz daha bir canlı gözüktüğü gibi, toksikler sebebi ile cildinizde oluşna bir takım cilt sorunlarından da kurtuluyorsunuz..Kokmuyor, kokuların tadına daha çok varabiliyorsunuz.

En iyisi sigara içenler, sigara içenlerle ( bırakma potansiyellerini göz önünde bulundurum derim :P ), içmeyenlerde içmeyenlerle :D bu yaştan sonrada sigara içmeğe başlıyorsa "duygusal şiddetten yargılanabilir " :D hiç yoktan benimle birlikte iken :D Ne kötüymüşüm :D

O kadar zamandan sonta tercihim sigara içen biri olamaz herhalde :)

Sigarasız günleriniz çok olsun..

Sevgiler

Aylin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder