26 Aralık 2013 Perşembe

Olay güzellik veya eğlence değil SAĞLIK...

Bugün biraz daha sakin bir ruh hali içindeyim...Günümüz şartlarına bakcak olursam,benim gibi kişilerin bazı konularda çok konuşmaması ve yazmaması gerekiyor fazla agresif ve doğrucu olmak iyi bir şey değil .
Neyse ben gene keyif aldığım ve anlatmayı sevdiğim elektronik sigaralarımı incelemeye devam edeyim..

Bu da benim şansım oldu çünkü yep yeni bir model gördüm eCom işte budur dedirtiyor..Henüz alıp kullanmadım ama yazılıp çizilene bakılırsa bu cihaz gerçekten son model...tüm sistem yeniden tasarlanmış ve öncekilerde oluşabilecek arızaların önüne geçilmiş deniliyor. Aslında bu cihazı Joyetech denilen firma üretmiş , Joyetech 'i tercih etmememin nedeni ise gerçek anlamda yetkili bir kişiyi bulamıyor olmanız..Yani Joyetech ürünlerini herkes satıyor ve hangisi orjinal, hangisi değil anlaşılmıyor. Malum sahtekarların dünyası ve bu dünyada kazıklanma olasılığınız yüksek, bu nedenle tercihim Ovale oluyor . Çünkü karşımda her daim muhattab olabileceğim kişiler mevcut ve sorununuza çözüm bulmaya çalışıyor ve genellikle de buluyorlar..Fiyat olarak biraz yüksek olsalarda kalite bazında düşündüğümde deyiyor..Kimse parayı kolay kazanmıyor ve havaya savurma gibi bir lüksümüz yok. Bu nedenle aldığım ürünün en iyisi ve en güveniliri olmasına özen gösteriyorum..Likit konusunda da gerçekten bir numaralar kafanıza takılabilcek her türlü bilgiyi sunuyorlar böylelikle gönül rahatlığı ile korkmadan kullanabiliyorsunuz..Olay güzellik veya eğlence değil SAĞLIK...
 
Sevgiler
Aylin

OVALE eCom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder